Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Ramadhan Karim 1440H/2019


Marhaban Ya Ramadhan...
Kami di bajusedondon.com mengucapkan salam ramadhan 1440H / 2019 kepada semua. Selamat menjalani ibadah puasa di bulan yang mulia. Semoga urusan kita dipermudahkan dan mendapat rahmat serta kasih sayang dari-Nya. Amiin. (",) (",)

Sedar tak sedar, kita telah pun memasuki Ramadhan tahun ini. Begitu cepat masa berlalu kan, setahun rasanya bagaikan sekejap sahaja. Dah siap buat perancangan sebulan menu sahur dan berbuka ke tu? Atau mungkin senarai semak amalan-amalan sunat yang boleh kita lakukan bagi menambah pahala di bulan Ramadhan. Alhamdulillah ramai yang telah berkongsi pelbagai maklumat, tinggal masa untuk kita sama-sama praktikkan sahaja. 


Bersempena dengan ketibaan bulan mulia ini juga, kami ingin meraikan para pengunjung di website kami untuk mendapat lebih penjimatan melalui belian pertama anda di sana. Gunakan sahaja kod yang diberikan, dan anda secara automatiknya akan menerima diskaun untuk setiap pembelian koleksi baju raya bersama kami. Tak sabar nak tebus kod diskaun istimewa? Terus sahaja ke sini store.bajusedondon.com

Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan