Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Tshirt Sedondon Raya 2019 ~ HP05, HP10, HP12


Selain baju kasual untuk raya (baju kurung, baju melayu), pastinya kemeriahan suasana raya turut diserikan dengan pemakaian tshirt sedondon sekeluarga. Ada yang memakainya ketika perjalanan pulang ke kampung, atau boleh sahaja ketika kembali ke rumah masing-masing setelah menyambut raya di kampung halaman. Seronok berkumpul beramai-ramai bersama keluarga, ada juga yang mengambil peluang mengadakan Hari Keluarga di musim perayaan. 

Jika anda di luar sana masih tercari-cari tshirt sedondon yang menarik dan selesa digayakan bersama keluarga tersayang, tak perlu risau. Kami bawakan pilihan tshirt sedondon keluarga dan juga tshirt sedondon muslimah untuk anda gayakan di hari lebaran yang akan datang. 

Istimewanya, tshirt terbaru ini juga turut bertepatan dengan tema batik pada musim perayaan kali ini. Materialnya pula pastilah dari kain cotton campuran (tetra cotton) yang selesa, tahan lama dan tak mudah lusuh. 


Terdapat tiga kombinasi warna untuk dipilih samada maroon + kelabu, hitam + putih atau coklat + oren. Ianya terpulang kepada minat masing-masing. Tempahan pre-order set tshirt sedondon keluarga ini dibuka untuk tempoh 10 hari bermula dari 22 April hingga 01 Mei 2019. Manakala jadual penghantaran dijangka bermula pada 27 Mei 2019. 

Apa tunggu lagi...?

Jom...segera buat pilihan warna dan saiz anda..

Tempah di sini --->>> http://bit.ly/TshirtSedondonRaya


Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan