Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Hari Wanita Antarabangsa 2019


Setiap tahun pada tarikh 8 Mac, semua wanita diraikan di seluruh dunia secara istimewa. Tarikh ini diisytiharkan oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) sebagai Hari Wanita Antarabangsa untuk menghargai peranan dan pengorbanan wanita serta mengiktiraf pencapaian wanita dalam pelbagai bidang termasuk sosial, ekonomi, politik dan kebudayaan. Mula diperkenalkan pada tahun 1910 dan setahun kemudian ia mula disambut secara besar-besaran di beberapa negara seperti Jerman, Austria, Denmark dan Switzerland. 
Tema sambutan pada tahun ini ialah "Think equal, build smart, innovate for change." (Fikir kesaksamaan, bina dengan kebijaksaaan, berinovasi untuk perubahan).
Jika di TGV, wanita dibelanja untuk menonton filem yang sedang hangat diperkatakan ~ Captain Marvel secara percuma. Di Pesta Buku Selangor pula diadakan Seminar Wanita Positif yang membariskan panel yang bukan calang-calang orangnya. Kami di bajusedondon.com turut meraikan sambutan Hari Wanita Antarabangsa ini dengan jualan istimewa khas untuk koleksi pakaian wanita. Jom dapatkan segera.

2. Kurung Glamorous RM79

3. Colour of Heritage RM79
4. Lebaran Vintage RM79

5. Camellia RM79

6. The Chanting RM79


9. The Lourve RM50

10. Scene of Beauty RM50
11. Kurung Vegar Organza RM50

12. Kuntum RM50

13. The Basic Kurong RM79

Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan