Hoodie Muslimah & Tshirt Muslimah Deen Assalam



Bukan 1, bukan 2..
tapi ada 4 pilihan warna yang comel2 dan sweet untuk tshirt muslimah Deen Assalam ni. 
.
Ada pilihan juga samada nak ambil design yang ada hoodie atau design tanpa hoodie. Wah! Menariknya.
Saiz pula jangan risau, pastilah boleh ditempah dari XS hingga 5XL. Ha! Tak perlu risau lagi kan.
.
Material mesti la yang terbaik dan berkualiti. Apa tu nama dia? Oh..tau dah nak sebut.. material tetracotton (gabungan cotton + polyester). Baru la selesa nak pakai, tahan lama dan tak mudah berbulu.
.
Oklah, tak nak cakap panjang dah. Kalo cik adik dan kakak nak buat tempahan, boleh terus je hubungi kami. Nak senang, komen je kat bawah ni.
.
.
   

   


Hubungi segera perunding baju sedondon DEEN ASSALAM:
★ Whatsapp 'DEEN' ke 019 273 5350 (Kak Risha)
★ Whatsapp 'DEEN' ke 019 273 5350 (Kak Risha)
★ Whatsapp 'DEEN' ke 019 273 5350 (Kak Risha)                

0 Ulasan