Kempen PRU14 ~Special Sale~


Pilihanraya Umum ke-14 lebih kurang 5 hari lagi. Dah bersiap sedia ke nak pergi mengundi??
.
Kami pun dah siap sedia juga ni..dengan tawaran istimewa untuk anda!! Calon berkempen 11 hari, kami di bajusedondon pun ada kempen juga...kempen jualan istimewa 7 hari. Wow!!
.
Ada 13 pilihan design sekali kami bagi kali ni. Dengan DISKAUN sehingga 66%. Wah..siap boleh dapatkan pada harga bermula RM50 sahaja. Kos abam posmen tak pe, kami belanja. Mana lagi nak dapat, kalau bukan di bajusedondon.
.
Ha..tunggu apa lagi tu? Marilah pilih nak pangkah yang mana. Bukan selalu dapat peluang macam ni, mengundi pun 5 tahun sekali je kan. 
.
🎶"Marilah mari...pergi mengundi..jangan lupa kewajipan..pada negara..🎵🎶

B'Dazzled ~ DISKAUN 34%

Scene Of Beauty ~ DISKAUN 50%

Nostalgia ~ DISKAUN 45%

Warda Lofa ~ DISKAUN 66%

The Lourve ~ DISKAUN 38%

Grand Songket ~ DISKAUN 34%

Kuntum ~ DISKAUN 26%

Songket Seroja ~ DISKAUN 34%

The Basic Songket ~ DISKAUN 25%

Orched ~ DISKAUN 38%

Kebaya Radiant ~ DISKAUN 38%

Kebaya Innara ~ DISKAUN 38%

Kurung Dinda ~ DISKAUN 34%

HUBUNGI KAMI SEKARANG


0 Ulasan