Top 10 tema warna 2018/2019

Top 10 tema warna 2018/2019

Setiap tahun, pastinya kita mencari tema warna untuk digayakan bersama dalam majlis keraian seperti kenduri kahwin, hari raya dan lain-lain. Bukan apa, nampak lebih meriah dan seronok bila dapat pakai warna tema yang sama, sedondon pula satu keluarga. Yang pasti paling pening masa nak tentukan tema warna apa yang dipersetujui bersama. Bayangkanlah jika dalam satu keluarga besar, ada yang minat warna oren, ada yang suka warna hijau, ada pula yang warna merah. Tak kan pula nak kombinasikan kesemua warna, nampak pelik pula nanti. Betul tak.  

Untuk elakkan rambang mata dan ragu-ragu nak buat pilihan, jom kita tengok Top 10 tema warna yang disenaraikan oleh Pantone untuk tahun 2018/2019 ini.


1) Meadowlark (PANTONE 13-0646)

2) Cherry Tomato (PANTONE 17-1563)
3) Little Boy Blue (PANTONE 16-4132)

4) Chili Oil (PANTONE 18-1440)

5) Pink Lavender (PANTONE 14-3207)

6) Blooming Dahlia (PANTONE 15-1520)

7) Aarcadia (PANTONE 16-5533)

8) Emperador (PANTONE 18-1028)

9) Almost Mauve (PANTONE 12-2103)

10) Spring Crocus (PANTONE 17-3020)

Wah, cantik-cantik semuanya kan? Tinggal nak buat pilihan yang mana satu. Kalau Kak Risha, paling suka warna Pink Lavender dan Blooming Dahlia. Nampak lembut je, tenang mata memandang gitu. Awak pula suka warna yang mana satu? Cuba kongsikan di bawah.

Oh ya, awak dah ada pilihan baju raya untuk tahun ni ke? Atau masih mencari lagi? Jika masih mencari lagi, boleh la cuba-cuba intai di sini, mana tau dalam banyak-banyak tu ada yang berkenan di hati.


Okay lah, Kak Risha pun nak pilih dan buat tempahan terus design pilihan hati. Senang jika dapat siapkan keperluan lebih awal, nanti masa bulan Ramadhan dah boleh bertenang dan fikirkan keperluan yang lain pula. Jumpa lagi. (^_^)

0 Ulasan