Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Set sedondon Couple Hayder

Saya Ina dan suami Aiman. Kami memang suka sangat pakai baju sama warna, sama tema. Orang kata sedondon gitu. Tapi susah juga nak cari yang berkenan di hati. Kalau nak shopping, ada je yang tak kena. Bila saya dah berkenan, suami tak suka pulak kain dia. Masa suami berkenan, saya pulak tak suka design nya. Aduh! Pening juga kepala. 
.
Baru ni saya ada la cuba beli satu baju ni. Beli senyap-senyap tak bagitau pada suami. Saja nak buat kejutan, lagipun saya memang dah berkenan. Bila dah sampai kat rumah, barulah cuba tunjuk kat suami. Dalam hati, memang berharap sangat dia suka. Kalau tak, melepas la saya nak pakai sedondon pergi berjalan hujung minggu dengan baju baru ni. 
.
Memang saya tak sangka. Rupanya HAYDER COUPLE boleh selesaikan masalah saya dan suami selama ni. Mana taknya, kain selesa, senang ambik wudu, mudah nak susukan baby, senang gosok dan paling best ada poket tepi. Kalau orang tanya material apa, saya mesti jawab ala como crepe yang best tu. 
.
Baju suami pun tak kurang hebatnya juga. Suami asyik puji je cakap baju dia best. Senang juga sebab ada poket kat dada, boleh la dia nak selit pen ke, duit syiling ke. Dia tanya saya baju ni dari material apa? Katanya kawan-kawan asyik tanya. Saya pun bagitau la, abang cakap kat kawan-kawan baju abang yang best tu dari CVC La Coste yang memang selesa dan tahan lama. 
.
Memang terus la jadi baju kegemaran saya dan suami. Kalau ada banyak warna, semua warna pun kami nak simpan buat koleksi. Baju jenis gini memang taste suami isteri yang suka nak nampak sedondon sama-sama macam kami. Hihi 
.
Walaupun cantik meletopp tapi harga super murahh. Beli 2 dapat harga set. Percuma pos pulak tu. Saya apa lagi, siap kumpul order dengan adik beradik yang lain. Bolehlah jadi baju family day kami hujung tahun ni. 
.
Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama, stok baju makin kurang. Ewah!

   

   

Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan