Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Kurung sedondon ibu dan anak ~ Blossom In Nature


Saya Shima dah kahwin, anak 2 perempuan. Baru ni saya nak pilih baju, anak tanya. 'Kita pakai baju kosong yang biasa tu ke mama?' Ehh, sedih pula dengar ayat tu. 
.
Anak selalu juga nak minta tambah reben la, bunga la. Katanya nak nampak cantik macam baju kawan-kawan dia. Maknya pula tak reti nak jahit semua tu. Baru nak jahit, ada je yang tak kena. Sudahnya, pakai je la baju yang biasa tu. Memang nampak biasa-biasa je, tak menyerlah.
.
Tapi sekarang tak lagi ye. Sejak saya kenal design Kurung BLOSSOM ni. Kain selesa, best high quality satin yang mudah dijaga dan digosok, tak jarang, potongan pula jenis kurung pahang longgar. Paling best mestilah sebab ada AKSESORI BUNGA MANIK yang dijahit kat depan baju tu, tambah ceria dan berseri gitu. Walaupun jalan dengan anak, masih nampak manis dan sopan bergaya. Barulah sejuk mata suami memandang. 
.
Lagi satu nak jaga pun senang, cuma basuh biasa celup-celup dengan softlan sahaja. Lepas tu bahagian kotor boleh gosok dengan tangan, dah siap terus boleh bilas dan sidai. Baju jenis gini memang taste mak-mak yang nak nampak sopan tapi bergaya macam saya. Hihi.
.
Walaupun cantik meletopp tapi harga super murahh. Saya apa lagi, siap kumpul order dengan adik beradik. Iyalah, tak kan nak cantik bergaya sorang. Kakak dan adik pun nak meletopp juga. Semua rambang mata nak pilih yang mana dari 5 warna eksklusif ni. Mujur juga saiz sampai 2XL, tak payah risau lagi.
.
Kalau nak nampak aggun bergaya dengan anak gegirl tu, meh la try kurung BLOSSOM. Free postage nak bagi ni.

Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama, stok pun makin berkurang. Ewah!
🌸🌸🌸🌸🌸🌸


Info lanjut untuk material, harga dan saiz DI SINI
Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan