H18 Blessing


BELI BAJU DAPAT HADIAH PERCUTIAN? BIAR BETUL?? 😱😱
.
Percayalah. Sesungguhnya berita di atas tu benar. Tiada yang benar melainkan benar-benar belaka.
.
Nak tahu detail? Whatsapp "H18" ke +6019-2735350 hari ini!!
.
Siapa tak suka bercuti kan? Jadi, bersempena dengan #NewDesign yang meletop ini, kami berikan HADIAH ISTIMEWA untuk anda. Macam mana nak menang?
.
Caranya mudah sahaja. Anda perlu menjadi antara 200 pembeli terawal yang membuat tempahan pre order design H18 ini bersama kami.
Oh ye, lagi satu info penting ---> Pre order ni kami buka untuk tempoh 5 hari sahaja tau. Jadi, cepat-cepat whatsapp kami supaya tak terlepas peluang!!
.
Yang dah whatsapp, boleh komen "Morib" di bawah ya. Bukan apa, supaya kami tak terlepas pandang masukkan nama anda nanti.
Jumpa anda di sana. Morib aku datang. Chewah ;)
.
~Whatsapp "H18" ke +6019-2735350~
#BajuSedondon
#BajuSedondonDotCom
#NewDesign
#MoribGoldCoast



Tags: baju sedondon, family day, baju hari keluarga, tshirt family day 2017, warna 2017, tshirt famili


0 Ulasan